Monday

esok sudaa sambung studyy yeah !

heyy !
lepas niyh jarang on9 dahh . rinduu sama awak muhd fitri yeahh janjiee taa curang . janjiee gyleeeee ! heeee . humm mybee lepas niyh daa bz . soo kepada muhd fitri hope awak slalu paham saya macam mana selama niyh saya paham awak okeyy sayang ! okeyy masuk study nervouss laa awak . saya bukan biasee . takpee saya smbung study dgn kawan saya , heee , tade ahh takot mane . takot knee buli ahh . heee . saya akan study rajin2 . heeee  takan  main2 cm dulu . saya study sampai bulan 9 jee , if dapat tawaran pindaa laa . b'cos sambung study cpad sbb daa bosan duduk rumaa mmbesar kan badan ajee , HAHA . okeyy , okeyy hope masa smbung study aku tade ahh problem ngan awak muhd fitri , hopee sangat awak paham saya . ilysm !



story amyra zara

No comments:

Post a Comment