Wednesday

muka , muka

heyy

*siti nur amirah zaharah binti muh fauzi*
poyo muka aku kan , HAHA , mukaa ala , ala profeser kan :P HAHAHA

aku bukan nak citaa pasal aku mukaa profeser ke muka jamban kee , HAHA , aku nak citaa pasal manusia yang aku rindu bagai BULAN DAN BINTANG :P yeahh itu diaaa  bawah tuh senarai bintang & bulan aku ,. ahah ~

~MUHD FITRI BIN RAMLY si debab :P
~SITI NUR ATIERAH BINTI MUHD FAUZI bantal peluk aku :P
~NUR ALLIENA JUSNIETA BINTI AHMaD JEFRI bear2 aku laa :p
~SYARIL FAHMI ( cheng ) si siputku :P
~AMYRA ATYKA si tembam aku :P


*MUHD FITRI (si debab)
tuu diaa gambar di atas . kekasih hati aku bagai laut yg luas ahh aku sayang diaa ,. HAHA . ayat aku bilaa marah dia * cubit PERUT tuh karang tahu laaa :P HAHAHAHA . diaa batman aku sbb apa aku pangil dia batman aku sbb dia panggil aku HELLO KITTY  bnggang jee aku dgn dia tahu . HAHA . lagi satu aku panggil dia batman sbb dia suka minah rempit HAHAHA , tak laa gurau jee , HAHA ,.mokk sayang mok tahuu . :) <3<3<3<3<3<3<3


*SITI NUR ATIERAH (bantal pelukku)

haaa , ini diaa kekasih sehidup semati akuu , adik akuu ahh , aku sayang diaa laa , dia budaa pandai , cantik , aku sayang dia , sayang teramat sngat , timee aku susah diaa ada , aku senang dia ada , aku nangis dia ada , aku menderitaa dia ada , aku jadi budak jahat dia selamat kan aku , dia tegur aku walaupun dia adik aku , aku sayang diaaa , aku sayang diaa , dgn adik2 aku yg lain maman , sara , akif , iman :) hmmm , tak juga kaka dan abg :P 


*NILAM (bear aku)
ini diaa si comel , si cantik , selama zaman persokalahan aku tak pernah ada SAHABAT baik see baik diaa , selama aku sekolaa kawan sekolaa aku banyak tak puas hati dengan aku , walaupun pon aku tak salah ada jee cari point nak ada masalah , hmmm yeahh kwan baik aku diaa dgn *SHIELA ZAIN , meraka (shila zain dan nilam ) banyak pertahan kan aku masa di sekolaa , aku sayang mereka , but shielaa tak lama sekolaa dgn aku then dia pindaa , yg ada masa shielaa daa takdee hanya nilam , nilam tman aku , nilan nasihat kan aku , dia terbaik bagi aku , dia banyak simpan rahsia aku , diaa terhebat kwn terhebat , :P


*CHENG (siputku)
di atas niyh siputku :P aku sayang diaa , diaa bukan bf aku , dia kwan baik aku sampai mati , aku sayang dia , sbb diaa tahu sgala-gala nyaa , dia nak blnjee aku aiskrim :P dia baik , bilaa aku sedih ,aku nangis aku mesti cari diaa , diaa peneman aku , dia hati aku , diaa jantung akuu ,. dia segalanyaa untuk aku , dia terhebad and trhebad ,. cheng kau tayah risau bia bnyak mana org nak buruk kan kau , kau tetap baik dekat hati aku , sbb kau mmg baik , kau jng risau aku tak pernah lupa kan kau :P


*MIRAA TYKAA (si tembam aku )
kenapa aku panggil dia tembam , sbb dia tembam aku sayang diaa , dia kwn aku kat melaka , yeahh , masa skolaa dulu aku kwn ngan diaa , sbb dak2 skolaa kat mlaka cm apa entahh , kata2 aku macam2 , bodoo jee , lagi2 ada minah niyh sukaa buruk kan aku , ahhh , aku tanak ambik tahu laa biaa laa dia nak cakap apa pun mulut orang mana bolee tutup kan , kan , haaa , hmmm , okeyy kat malak aku ada kawan miraa tykaa jee , sbb apa aku baik ngan diaa sbb ayah aku knal family dia , ayah aku tak pernah maraa aku kwn ngan diaa ,s bb mira tyka budaa yg baik , sopan santun , aku selesa kwn ngan dia . :P sayang kau :)


***** TAMAT  cite aku yang panjang :P *****

No comments:

Post a Comment