Friday

SAYA SAYANG DIA =__=

hey abg , adex , kaka , pakcik , makcik , pakwe , makwe !! <3

nak bagi tahu sikit haaa ? HAHA . saya sayang *  MUHD FITRI BIN MOHD RAMLY *


*di mana saya ada di situ ada ee si gemuk*
*maksud aku : kat mana je ada aku si gemuk niyh mesti ada . HAHA . 
sebab !
*gambar dia ada dalam purse aku laa <3
*gambar si gemok niyh ada kat fun aku laa <3
*gambar si debab niyh ada kat lappy aku laa <3
*gambar si ee niyh ada kat dalam bilik aku laa <3
**
----> MUHD FITRI 
*slalu ada dalam ingatan laa :)
*walaupun gaduh teruk 
*HAHAHA
*kadang2 gadoo sampai maki2 
*but 
sabar tuh kan penting 
*kalau salah seorang tak mengalah , tak bersabar tak kemana hubungan tuh :)

|
|

teeeett !! 

hari niyh birthday si gmuk tuh ! so smlam dia dapat col free ! dia gngu aku ! HAHA . sampai laa aku nak tidoo , cakap pun melalut daa HAHA ,
btw ~
smlam dia nyanyie kan lagu yang paling aku suka . 
and 
aku angap lagu niyh paling special laa yg nyanyie kan untuk aku !
walaupun !
dah bnyak dah lagu dia nyanyie . 
lagu niyh tetap special <3 <3


=__=' -->  IZINKAN AKU MENCINTAIMU =__+



No comments:

Post a Comment